Tuesday, October 5, 2010

YA ALLAH APE AKU DAH BUAT NIE..SAKIT TU DATANG SEMULA..

YA ALLAH..
ape aku dh buat nie..
di sebabkn sometnhg ak bergdh ngn mber akk.
YA ALLAH..
sakit nie datang semula..
ape patut aku wat..
aku rase sakit sngt2...
lebih sakit dri sebelum nie..
maafkn aku..
seriously ak x bermksd pn wat mcm 2....
huhu..
tolong aku...
aku betul2 perlukn pertlongn..,
YA ALLAH..,
npe mesti bnda nie berlaku lg..
aku x sanggup n x berdaya..
YA ALLAH..
ape patut aku wat NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!
huhu sakitnye,..,
betul2 sakit...,
kuatkn aku...
tabahkn aku..,
banda nie npe Aku x mampu tuk ke 2 kalinye...
npe mesti mcm nie???
KNPE???
KNPE??
KNPE???
N KNPE??
MESTI AKU!!!!!??
nia..,
ko betul x mampu nia..
ko bukan kuat nia..,
n ko x boleh nk elak rase sakit 2 nia...
ko kne sedar 2 nia..,
KO KNE SEDAR!!!!!!!!!!!!!!



2 comments:

  1. setiap manusia mungkin berase tidak mampu atau lemah....
    tapi ingatlah kawanku....setiap manusia tu tak boleh melakukannya adalah kerana dirinya sendiri yang meletakkkan batas atau limit pada dirinya sendiri...sentiasa percaya kawanku yang kamu juga hebat seperti orang lain.... :)

    ReplyDelete
  2. TERIMA KASIH WAHAI SAHABAT..,
    insyallah dari masa ke semasa akan ku perbaiki diri sendiri...,
    akan ku nilai diri sendiri..,
    huhu..,
    yeah ku percayakan itu..,
    setiap orng ade keleihan sendiri..
    orng laen x nmpk..,
    huh
    tpkn sy sendiri pn x tau ape kelebihan sy..hahah
    ape2 pun senyuman mengubat segala2nya..,
    ^_____~

    ReplyDelete