Thursday, October 28, 2010

x SePeRtI DaHuLu..,

Kehidupan aku dah x seperti dahulu..,
aku telah bnyak kehilangn..,
kehilangn orng-orng yang aku syng..,
mane perginya mereka..???
mana hilangnye mereka..???
dimanakah mereka..??
aku tertanya-tnya..,
dan persoalan ini sering bermain di kepala aku..,
sentiase membuatkan aku x berhenti berfikir...,
huh!!!!
penatnye otak aku..,
bila aku selalu memikirkan semua ini..,
kadang-kadang.,
aku rase berputus asa ngn life aku yang mcm nie..,
tapi aku x boleh mcm tu..,
life must go on..,
aku tau Allah sayangkan aku..,
sebb tu selalu menguji aku..,
menguji aku ngn pelbagai ujian..,
tuk melihat di manakah kemampuan aku..,
kemampuan tuk aku hendle life aku sendiri..,
di tempat yang dahulu aku x tau..,
di tempat yang dahulu aku x pernah jejaki..,
dan sekarang..,
yeahhhh!!!
inilah hasilnya..,
lihatlah macam mne diri aku sekarang..,
semuanya berubah..,
x seperti dahulu..,
x seperti diri aku yang dahulu..,
huhu..,
aku rindu seperti dahulu..,
adekah aku yang membuatkanya x seperti dahulu..,
aku pun x tahu..,
hurmmm..,
aku rindukan semuanya..,
tapi sekarang dah..,

X SEPERTI DAHULU.,
HURMMM
-____-

No comments:

Post a Comment