Sunday, October 31, 2010

tErBuKtI...=)

terbukti...,
akhirnye terbukti jugak..,
pada 29.10..kul 5.09 pm..
hurrmmm dak 2 ade antr msg kt my indox in fb..,
die kate "i miss u"..,
huhuh kan dah terbukti orng yg bersabr..
insyallah akan menang..,
hurmm lau ikutkan mmg x nk bls..,
tapi x tau la npe gatal2 nk bls jgk..,
hhuhu hurmmm
die mntk maaf kan aku.,
actually aku x mrh pn kt die..
dh lme aku dh maafkan die..
cuma ego masing2 je yg tinggi..
x nk mengalah..
mula2..aku wt status tujukan kt die..,
die ade koment..,
ohs2 apelh..,
ntah die pham tah tidak..,
past tu die ade wat 1 notes..,
rase mcm tuju kat aku..,
macam ade kaitan ngn aku..,,
adik angkat aku pn ckp mcm tu..
betul kah???
huhuh biarlah die je yg tau..,
tuk siapakah notes tu..,
past die antr msg kt inbox aku..,
aku teros je wt i notes..,
yg bertajuk "MISS"..,
notes tu aku tujukn kt die sebenarnye..,
tpi x tau lh die sedar or x..,
dan sekarang aku dh berbaik ngn die..,
dh berkawan semula ngn die..,
tapi dh x semesra dahulu..,
just biase2 je..,
aku pun lg ske mcm nie..,
hurmmm..,
hurmmm..,
so skrng memang dah terbukti..,
@____@


No comments:

Post a Comment