Thursday, October 14, 2010

AkU tAu JuGaK..,

huhuh ..,
akhirnya aku tau jugak..,
akhirnya aku tau jugak ..,
siapakah insan itu..,
yg telah wt hatimu tertawan padanya..,
hurmmm..,
terima kasih..,
dan taniah..,
terima kasih dan taniah aku ucapkan kat kamu..,
sebb kamu dh berjaya wt aku gagal..,
gagal untuk kedua kalinye..,
dalam memiliki hati seorang lelaki...,

??????????????

huhu..,
susahnye bagi aku tuk terima..,
tp x pelh..,
biarlah untuk kali ini aku tewas lagi..,
walaupun perit sesuatu kenyataan itu..,
tuk aku hadapi n tuk aku telan..,

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

huhu..,
aku selalu berharap...,
setiap yg berlaku mesti ade hikmahnye...,
n aku percayakan itu..,
aku harap hati kamu akan terbuka..,
terbuka tuk ak..,
tebuka tuk aku duduki untuk selama-lamanye..,
dan aku akan nntikan itu..,
nantikan saat2 itu..,
nanti kan detik2 itu..,

~~~~~~~~~~~~~~~~

aku bukan seorang insan..,
yg suka hancurkan kebahagian oran laen..,
aku suka tengok orang bahagia..,
terutama kamu..,
aku sentiasa doakan kamu..,
doakan semoga hatimu akan terbuka tuk aku..,
satu hari nanti..,
dan kebahagian mu adelah kebahagian aku jgk..,
walaupun aku sekadar memerhati dari jauh..,
sambil menitiskan air mata..,
aku tetap akan tersenyum.
tersenyum untuk kamu..,

```````````````
hurmmmmm..,
x pelh..,
aku cuma perlu berdoa..,
dan sentiase berdoa...,
dalam mengharapkan sesuatu yg x pasti..,
-___-

()()()()()()()()()()()

LUAHAN DARI HATI SEORANG
WANITA..,
UNTUK KAMU SEORANG INSAN BERNAMA LELAKI..,

-__________-




No comments:

Post a Comment