Tuesday, October 19, 2010

TeRlErAILah KeRiNDuAn


hati aku sayu sangat...
sebbnye aku terlalu rindukannye..,
rindu yg teramat sngt..,
huhuh.
sedeynye rase..,
final exam dh semakin menghampiri aku..,
dan saat ini jgk aku terpaksa mengalah..,
mengalah ngn emosi aku..,
untuk menghilangkan kerinduan aku..,
yg x tertahan ini..,
hurmmmmm..,
dan pada 19.10.10 pd 9.30mlm..,
arghhhhhhhhh!!!!!
kerinduan aku terubat jugak..,
x ku sangke insan itu datng kpd ku..,
dan ku menghampirinye..,
lalu ku salam dan ku cium ppnye..,
ku lihat wajahnye yg semakin di mamah usia..,
itu,,,hati ku menjadi sebak..,
tapi ku tahan supaya air mata ku x terkeluar..,
di hadapanye..,
ingin saja ku peluknye..,
hurmmm..,
tapi ku tahan..,
nnti die menjadi pelik terhadapku..,

AYAH..,
terima kasih ku ucapkan kepadamu..,
kerana datang melihat anakmu..,
yg jauh di mata tp dekat di hati...,
dan terima kasih jgk ku ucpkn.,
kepadamu kerana..,
dengan kehadiran mu..,
maka terlerailah kerinduan,
di hatiku...,
walaupun hanya sedikit..,
walaupun hanya sekejap..,
ianya tetap terubat..,

AYAH..,
aku sayangkan mu..,
sayang sangat2..,
dan ku pohon kepada mu..,
untuk berdoa kepda ku untuk ku berjuang ...,
berjuang di medan perperangn final exam..,
dan ku pohon keberkatan darimu...,
terima kasih AYAH..,

TERLERAILAH KEERINDUAN SEORANG ANAK..,
KEPADAMU INSAN MULIA SEORANG AYAH..,
(^__^)





No comments:

Post a Comment