Friday, October 8, 2010

IlAnGkAn TeNsiOn

ilangkan tension..
akhrnya aku dapat jgak ilangknnye..
terima kasih sahabat..,
kamu telah bnyk membntu aku..,
ketika aku ade masalah..,
kamu sering ade tuk memberi nasihat..,
ketika ak dalam kedaan tertekan..,
kamu ade tuk ilangkn segala tekanan..,
ketika aku bersedih..,
kamu ade dsisi tuk dengar aku merintih...,
dan ketika aku merasa sakit..,
kamu ade tuk membuang kesakitan aku..,
walaupun kamu sendiri x tau..,
ape puncanya aku jadi begitu..,
walaupn aku x pernah tuk menceritakan kt kamu..,
kamu still ade kat aku..,
terima kasih sangat2..,
aku amat menghargainya..,
dan akan aku ingat..,
semua yang kamu dh lakukn kat aku..,
tuk kebahagiaan aku..,
walaupun kamu sendiri sibuk..,
kamu tetap freekn waktu tu tuk aku..,
walupn pernah satu ketika dulu..,
aku pernah menyakiti hati kamu..,
aku pernah membuat kamu marah..,
aku pnh tuduh kamu bkn2...
kamu tetap maafkan aku..,
kamu tetap mengatakan..,
itu perbuatan di luar jangkaan aku..,
kau bergitu baik bg aku..,
terlalu baik..,
huhuh..,
maafkan aku sahabat..,
atas semua yang aku dh lakukan..,
1 ketika dulu..,
sekarang barulh aku sedar..,
barulah aku tau..,
siapa kawan n sahabat..,
yang sebernarnya...,
aku sayang kamu..,
aku harap pesahabatan ini akan berkekalan..,
sehingga jasad terbujur kaku..,
untuk selama-lamanya..,

TeRiMa KaSiH AfK...=)






No comments:

Post a Comment