Friday, October 29, 2010

WheN I mIsS u..,

when i miss you..,
huhu bila sy rndu kamu..,
entah la rie ni sy rndukanya..,
hurmmm..,
knpe ptt jd mcm nie..,
aku x ptut rndukanya..,
die sdh berbahagia sekarng..,
bahagia ngn kehidupanye..,
tanpa aku..,
tapi aku tau die rndu kan aku jgak..,
hurmm lau x knpe die like kt gmbr aku..,
die like kt kata2 aku..,
n mcm2 ag..,
cuma aku je yg x de reaksi ape2pn..,
nk je aku bls semula..,
tapi aku rase x perlu la..,
biarlah life aku mcm nie..,
n biarlah life die mcm tu..,
huhuh.,
n biar la die tau aku betul2 kali nie..,
aku dah x berdaya dh ngn semua nie..
andai ditakdirkan aku masih oleh berkawan ngn die..,
insyallah nnti die akn ms aku pnye..,
aku cuma perlu bersabar sedikit..,
huhuh..,
kan orng2 yang bersabar nie akan menag..,
aku percayakan tu..,
aku akn pengang itu semua..,

WHEN I MISS YOU!!!!

No comments:

Post a Comment