Wednesday, October 20, 2010

EnTaH???

ENTAH???!!
aku pn x tau..kenapa..,
aku tulis entah nie..,
hurmmm
jap2 aku berpikir sebentar..,

?????????????

ha!!!!
baru aku ingt.,
kenapa aku tulis entah..,
huhuh
sebabnye
aku tulis entah adelah..,
enth ngn diri aku sendiri..,
aku compius ngn diri aku sendri..,

????????????

hurmmm..
kenpa ngan diri aku??
sekejap macam nie.,
sekejap macam tu..,
rase2 macam mane??
aku x dpt nk wat keputusan.,
bukan x dpt tapi terlalu sukar..,
sukar tuk membuat keputuasan ngn betul..
yang mane tepat..
yang mane patut..,
yang mane 1???

?????????????

hurmmm..,
banyak betul persoalan..,
dalam kepala.,
banyak sungguh yang bermain..,
sampaikn aku leh jadi mcm nie..,
jadi yang macam mane aku sendri pun x tau...,
entahlah...,

????????????????????

hurmmmmmmmmm
ENTAHLA...

,


No comments:

Post a Comment