Saturday, October 23, 2010

MuNgKiN....

mungkin..,
mungkin aku patut bina semula..,
bina semula tembok yang dulu aku bina...,
yang dulu aku dah bina dalam hati aku..,
yang dulu berdiri teguh dalam hati aku.,
hurmmm

aku x patut robohkannye dulu..,
aku x patutu robohkannye..,
di sebabkan insan bernama lelaki..,
hurmmm

tapi aku pelik knpe..,
knpe aku cepat sangt robohkan tembok itu dulu..,
huhu..,
mungkin tembok yang dulu aku binanye ngn konkrit yang rapuh..,
yang sangat2 rapuh..,
sehinggakan aku rase kesakitan yang teramat sangat..,
hurmmmm..,

tapi sekarang..,
aku patut bina semula..,
bina dengan konkrit yang bukan seng nk dapt..,
bukan semua orng boleh buat..,
dan bukan seng tuk roboh semula seperti sekarng..
yeah!!!!!!!!!

aku kena kuat..,
sekuat-kuatnye..,
kuat sampi jangan mengalir air mata aku..,
aku percaya semua nie ade hikmah tersendiri..,
semua yang berlaku nie adelh untuk menguji aku..,
menguji kesabaran aku..,
menguji ketbahan aku..,
tuk aku sentisa mengingati pencipta aku..,

terima kasih..,
kalau aku x lalui benda nie..,
mungkin aku x de pengalaman rase sebergini..,
huhu
aku sangat gembira..,
sebab aku merasainye sekarang
bukan d mse akan datang..,
if aku pergi tuk selama-lamanye..,
aku akan rugi sebab aku x de pengalaman tuk rase mcm 2..,
terima kasih sangat2..

dan semuanye akan ..,
MUNGKIN...,=)


No comments:

Post a Comment