Wednesday, October 13, 2010

PeRlUkEr AkU BeRhEnTi..???

perluker aku berhenti????
perlu ke aku berhenti tuk syg kt die??
aku x tau..,
aku x tau nk buat sebarang keputusan..,
huhuh tolong la aku beri aku pertunjuk..,
sebelah hati aku berkata tuk berhenti..,
sebelah lagi hati aku berkata jgn berhnti..,
teruskan mennti..,
tapi penanntian nie lah yg buat aku tersekse..,
yg buat aku merana..,
kawan aku berkata..,
lebih baek berkawan dripd bercple..,
hurmmm..,
aku akui kawan mmg best...,
tp perasaan nie aku x dpt halang...,
aku x dpt n berhentikannye..,
ape nie!!!!!!!!!!!

aku x dpt berhenti memikir..,
perlu ker aku berhenti..??
berhenti tuk syg kt die..??
huhu...,
ape aku nie??
aku masih lagi x sedar..,
aku x layak tuk die..,
aku x layak tuk berada disisi die..,
aku adelah insan yg x layak tuk disygi oleh die..,
aku memang x layak..,

aku perlukan pertunjuk..,
tolongla beri aku pertunjuk..,
tolonglah beri aku sedikit ruang tuk aku sendri..,
huhuhu

aku x tau..!!
aku x tau!!
aku x tau..!!

peerluker aku berhenti???!!!!???

No comments:

Post a Comment