Sunday, October 17, 2010

WhEn LiFE iS cOmPLicAtEd

when life is complicated..,
hurmmm..
aku x tau npe hidup aku terlalu rumit.,
adekah aku yg merumitknnye?
atau...,
kamu yg merumitkannye?
ape nie?!!!!!
mane satu yg betul nie???
atau kedua-duanye betul??

!!!!!!!!!!!!!!!

kamu baek ngan aku..,
terlalu baek.,
sampi mebuatakn aku menaruh harapan..,
menaruh harapan yang tinggi terhadap kamu...,
tapi..,
dalam mase yang sama kamu sukakannye..,
ape nie??!!!
kenapa macam nie?

??????????

arghhhh!!!!
aku sendiri pun x paham.,
dan x tau nk wt ape..,
its really2 complicted..,

@@@@@@@@@

ape patut aku wat.,?
n knpe patut aku wat...??
hahhahaha
bile dah pening+serabut+macam2 lagi lam kepala..,
nie la hasilnye..,
huhuh aku pn x tau npe jadi mcm nie?


Yang Aku Tau..,
LIFE ITS VERY2 COMPLICATED..,
(-___-)

1 comment:

  1. terima ujian ALLAH dgn tabah..selagi die masih belum dimiliki oleh sesiapa,berdoa la supaya die jodoh kite..be cheer ania!

    ReplyDelete