Tuesday, January 18, 2011

PeRmUlAaN cErItA..

"Indahnya sewaktu kita bersama..,
terasa bagai di syurga..,
engkaulah sinaran cahaya ilhamku..,
penawar kedukaan ku..,
sehingga kini ku masih terbayang..,
ketika bermadu cinta..,
tak daya ku melupakan segalanya kenangan cinta kita..,"

kedengan lagu 'ku rela kau pergi' berkumandang di corotan radio.Tiba-tiba aku terkenang kan kisah aku dahulu.Sakit nye bila mengenangkan kenangan dahulu.Betul orang kata cinta itu memang indah bila di awalnya tapi lama kelamaan keindahan itu hilang entah kemana,yang ada hanyalah kesakitan yang x tertanggung oleh si pencinta.Aku juga salah seorang yang pernah merasai semua itu.Tapi tak apelah semua itu telah tersemat di hati aku,dan aku akan simpan kenangan itu sebaik mungkin.sekarang aku perlu lalui hidup aku sebaik mungkin ini adalah cabaran bagi aku.tahun ni aku nak semuanya indah dan aku sentiasa berdoa akan sentiasa indah.walaupun kenangan lalu masih aku tak dapat aku lupakan aku akan jadikan ianya pengajaran.kini kehadiran seorang lelaki dalam hidup aku telah membawa pelbagai warna-warna dalam diri aku.akan aku menghargainya.aku berharap kebahagian ini adalah milik,dan bukan untuk sementara tapi tuk selamanya.aku harap dia tahu aku sayang dia sangat.hati aku hanya untuk dia,dan aku percayakan dia.tiada siapa yang boleh memiliki hati aku selain dia.biar lah takdir yang menentukan tentang aku dan dia.cerita aku dan dia hanya kami sahaja yang tau tentang kami.hurmmm bila terpikir tentang cemburu..ofcoz ade perasaan itu..tapi aku tak nak ianya menjadi racun dalam hubungan aku yang baru terjalin nie..tahap kesabaran yang tinggi sangat di perlukan..boleh..jangan kencundang lagi kali nie..aku sangat berharap sampai keakhirnya.semua orang berharap begitu..hurmm smile always itulah yang selalu aku pesan pada dia..
dan pada diri aku sendiri juga..=)



No comments:

Post a Comment