Saturday, January 22, 2011

~aKu bEncI oRaNg YaNg HiPoKRiT~

aku benci ngan orng yang hipokrit..ape nie benda dah lepas dah la.,x yah la nk lanjutkan sampi skrng..,lau betul2 aku de wat salah just say to me..x yah nk beselindung2 ngn aku..x yah nk berlakon depan aku..,x yah tunjuk baik...tah pape tah manusia2 suke sangat menghukum orang laen,tpi x sedar diri bile nk menghukum orang diri sendiri pun x perfect,tengok dulu diri sendiri ..,lau betul ku salah x yah hukum sampi macm nie sekali.sanggup tambah dosa ngn menipu aku...,straight to the point ahla..x suke aku cakap x suka..aku penat tau x..penat ngn benda mcam nie..tolong la jangan perbesarkan benda nie..aku bru je nk heppy taun nie...last aku tau benda nie still lg ade...tipulaah lau aku x terasa..tertanya2 aku ape masalahnye sampi benda nie berlrutan...hurmmm hai la manusia...ish2...sedey ku...x pelah aku rasa aku leh bersabar lagi..biarlah aku pendam dulu benda nie semua..besabar itu penting...pape pun chill je nia erkkk.ingat always smile tau..,

No comments:

Post a Comment