Wednesday, January 26, 2011

~AdE ChEmIsTrY..=)~

cube tengok pic2 yang ade kat sebelah nie..,
perasaan x hehehe..,
ade pic maen ular..,
die maen ular aku pun maen ular..,
die depakan tangan die..,
aku pun depakan tangan aku..,
heheh aku baru perasan..,
yang kami ade pic yang kebanyakannye same..,
kate orang ade chemistry..,
hehehe..,
serasi bersama..,
'cewahhh!!pandai la ko nia'
aku suka-aku suke..,
hurmmm..,
(story hari nie)
pagi tadi aku sakit kepala..,
aku cakap kat die..,
aku tau die susah hati..,
die risaukan aku..,
aku sendiri pun x tau nape pagi2 aku leh sakit kepala..,
tapi kelas aku still lagi g..,
coz aku ade presentation..,
mane leh x g..,
tapi pagi tadi sekejap je die antar msg..,
tibe2 senyap macam biase die wat..,
hehe mesti x de kredit..,
or selalunye die tertido..,
aku pelik..,
senang betul die tertidor..,
die cutie lagi hari ne..,
semalam pun die cuti..,
ingat kan die ambik cuti sehari je..,
tapi dua hari..,
x pelah peluang die tuk rest..,
hope die dapat rest ysng secukupnye..,
past nie mesti banyak keja die yang menanti..,
hurmmm..,
hope he can smile always n have a good day..,
p/s;love you dear..,n miss you...,

^____*

No comments:

Post a Comment