Monday, January 24, 2011

~MaNe DeAr???~

Mane dear???
hilang tanpa kabar berita..,
aku tertunggu-tunggu kabar dari dear..,
hurmmm x rindukah dear kat aku..,
rie nie pun dear x msg aku pun lagi..,
sunyi sepi..,
dah la aku bosan..,
x pelah think positive nia..,
mungkin dear x de kreadit..,
sebab tu dear x msa aku..,
aku tetap menanti dear..,
dan sentiasa merindui dear..,
aku berharap dear pun merindui aku..,
seeperti mane ape yang aku raase sekarang..,
aku tau dan aku paham dear mcm mne..,
dan aku bukan jenis yang mudah naik angin x tentu pasal.,
selagi aku boleh berfikir..,
aku akan berfikir benda-benda yang baik-baik sahaja tentang dear..,
dan aku juga menjadi senang..,huhu
cuma aku harap hari yang indah bakal menanti aku pada esok hari..,
tentang dear..,
dan sentisa nenjadi hari2 ibahagia aku..,
walaupun ku lemparkan senyuman di wajah..,
hati ku tetap gelisah..,

^___^

No comments:

Post a Comment