Tuesday, January 25, 2011

mAsE NiE Lo..^___^

die pun same tapi x aci lorhh..,
maen ular kuning..
aku malas nk edit pic2 nie ..
suke orie..,

^____^

hehe..mase nie lo..,
bukan selalu..time nie booth di buka..,
tuk ahli baru 'outdoor bmi'..,
sir punye ular nie..bukan selalu die bawak ular nie kuar..,
tapi sayang ular yang terbesar dah mati..,
hehehe..,
kalau si dia tengok pic nie..
mampus aku mesti kena ngn die..,
hhuhu
sebab die tau binatang pe yang aku takut..,
huhuh..,
pernah die nak kne kan aku nagn binatang yang aku geli tu..,
eeee....,
x mao aku pikir..,
naek meremang bulu roma aku..,
lau aku pikir binatang tu..,
tapi binatang nie..,
aku x takut..,
aku suke maen binatang nie..,
kulitnye lembut..heheh..,
yang aku x leh lupe ade dak laki2 takut ngn ular nie..,
x pelah..
yang penting aku dapat bermain dengan nye..,
ngeeee!!!!

~TAH BILE DAPAT PEGANG LAGI..=(~

No comments:

Post a Comment