Thursday, January 20, 2011

aBoUt ToDaY..=)

ngeee!!!!
heheh hari nie giliran sy..,
hari nie giliran sy lak wat jantungnya nk tercabut..,
semalam die maen2 ngn aku..,
hari nie die pulak yang kne..,
huhuh..=)
maaf erkk dear..,
tapi ape yang aku cakap kat die semuanye betul..,
ape yang aku cakap kan aku x leh tulis kn kat cnie..,
shhh!!bahaye..,
hanya aku dan die sahaja yang tau..,
pape pun aku..,
sayang sama kamo!!..,
die rindukan pa n ma die..,
aku suh die balik tengok ma n pa die..,
tapi sayangnye die x dapat cutie..,
x pelh...nnti dapat la cutie tu..,
sabar erkk..,
huhu ..,
dan hari nie jugak..,
aku n the geng x tau nk wat ape..,
puas maen guling sini..,
guling sana..
haiih!!!
no idea lorh..,
nk tido..keje aku tido je rie nie..,
sampi naek pening kepala aku di buatnye..,
last2 duk maen guling2..,
tah pape tah..,
heehe..
kla thats all 4 today..,

~blink...blink...blink...~
^__^..,


No comments:

Post a Comment