Monday, January 10, 2011

HELOW-HELOW!!!!!
hurmmm...adoiiii!!!start kelas dh rie nie huuhu...tp tulah dh dpt assigment..huuh x pe..taun nie azam baru...huhuh....hurmm past aku update blog aku rie tu...tibe2 je aku dpt msg dari mmber aku..huhuh aku pggil die 'moyang'...amboi...die dh dpt bahan nk pekene aku erkkk..hurmm xpe2...rie tu die perli aku adelh jgk aku toching tp mls nk pnjng2 cite aku wt bese je..dh mmg tu perangai 'moyang' tu nk wt cmne..die tetap kawan aku...hurmmm aku rase bnyk bende nk tulis tpp bile aku bkk blog nie trus x de idea nk tulis ape..so mcm mne nie???rie nie baru rie isnin huhuh aku ingtkn hri rabu...."ceh2 ko nia sedapnye ko nk cepat.."hhuhu....x pelh..aku nk jumpe mmber2 aku..tp kbnykn nye semua ilang.."missing"...x pelh...sabar jelh nia...kla aku nk out dh nanti aku tilis lg..lau dpt online la...sooo daaa ...
always smile nia..=)

No comments:

Post a Comment