Monday, January 24, 2011

~LiFe~

aku sendiri x tau nape ngan diri aku..,orang dah wat macam tu aku still lagi bebaik ngn dieorang...tadi ade mmber aku berbincang ngn aku...die kate aku nie stail lurus bendul..dan baik hati sangat2..aku bukan lurus bendul!!!!aku cuma malas nak panjang kan cerita..walaupun aku sendiri tak tau ape salah aku kat dieorang...biarlah, aku akui aku tak suka di tindas,tapi aku pun x suka bergaduh..aku nak hidup kat sini lame lagi...lagi setaun lebih lagi..,aku x nak gaduh2..walaupun aku makan ati,walaupun aku terasa sakitnye,aku hanya berserah pada Alllah..,Dia telah aturkan perjalanan hidup aku macam mne..kalau aku x kena sekarang nanti aku akan kne lagi teruk dari sekarang..hati manusia kita x tau kan????hurmmm susahnye ngn manusia sekarang nie buat baik salah...,buat jahat lagilah salah..,aku telah di ajar sebelum tido maafkan semua orang di sekeliling kita..,dan itu yang aku lakukan....'wahai manusia tidak teringinkah kamo untuk merasa bahagia dengan tidak mengata atau menbenci orang laen???tidak mahukah kamu merasa tenang dengan terima kekurang orang laen tanpa membencinye???'susah sangat ke nk wat benda tu..hurmmm x pelah nia..aku akan berpegang pada kata2 aku dulu'ORANG-ORANG YANG BERSABAR INSYALLAH AKAN MENANG DAN BESABAR ITUKAN SEPARUH DARIPADA IMAN'
perjalanan hidup aku x seberat mane lau nak di banding kan perjalanan hidup nabi-nabi Allah..,..just teruskan hidup seperti biasa...dan sentisa berperansangka baek terhadap orang..,

ingat mulakan hari2 kamo dengan
1 SENYUMAN
YANG IKHLAS DARI HATI..,
@___@


NIA.
.24/1/2011
12.54 AM

No comments:

Post a Comment