Wednesday, January 19, 2011

~ThE lAst BuT NoT LiSt~

Hahaha...teringat aku time nie..aku salah seorang pelatih JPA3 kt kampus aku..,aku rase mse nie la last aku wat aktiviti lasak..hurmm.rindu jgk aku nk wt aktiviti lasak nie semula..sebb itu adelah minat aku..,air terjun nie aku x sangke past g ekspedisi berkayak kat tasik kenyir nie air terjun last aku g..,mase nie kiterorang bawak budak-budak JPA3 tuk lakukan aktiviti waterfall repairling..best..air terjun yang tinggi..huhu...bile lah aku nk wat ag..nk jugak aku jumpe ngn sir nk join tapi penyakit malas aku terlalu tinggi..lagipun aku agak segan ngn sir..,
tengok je aku nie macam nie tapi aku suka lakukan aktiviti mencabar mental n fizikal aku..,.bukan selalu dapat wat..dalam geng aku aku leh dikatakan aku sorang je yang suke wt bende nie semua..huhuh..,
ade pic lagi 1...x nak ar aku upload kan lam nie sbbnye time nie aku betul-betul tembam n berisi..huhu kelakar..sekarang aku still lagi tembam tapi badan aku dh kurang ckit berisi..boleh la sedap di peluk..
pic terbaru aku ade2 tp mls la aku nk msuk kan lam nie...hurmmm pape pun aku suke kan pengalaman nie...

~KALAU KITA PERCAYAKAN DIRI KITA SENDIRI~
~APA-APA PUN YANG KITA WAT~
~INSYALLAH AKAN MENJADI~
~@_______@~

wink...wink..bling..bling..


No comments:

Post a Comment