Monday, August 1, 2011

KaLaU aKu...

Kalau aku...ade BF aku nk die seorng yang memahami aku...x kisahlah dalm ape perkare sekalipun..lau die faham aku..aku akan faham die..x delh aku nk terase hati x tntu pasal..

Kalau aku...ade BF..hurm jenis aku nie memang ade perasaan jeles tp aku bukan jeles kt die x tentu pasal..aku akan siasat dulu bende2 mcm nie..,sebab aku nie bukan jenis cemburu buta..aku akan terima die lau die ade alasan yang kukuh tentang tu..lau die nk kuar dengan mane2 pempuan pun its ok..aku x kesah..sebab itu hak die..,tapi die kne bgtau aku dulu die kuar ngn sape atas sebab ape n tahu status die kt aku ape..,

Kalau aku...ade BF..aku nk die setia ngn aku..sape yang x nk kekal sampai akhir hayat kan..tapi lau die dh x suke kt aku aku nk die terus terang ngn aku..x payahlah nk jd hipokrit nk belakon depan aku yang die syg aku..lau die setia aku akan setia ngn die..so x delh aku makan dalam(paham2 sendirilh)

Kalau aku...ade BF..aku nk die ikhlas terima aku yang serba kekurangan nie..,aku banyak sngt kekurangn..aku ade dengar seorng nie berkate"kekurangan pasangnnye akan lengkap di samping pasangn mereka"..,

Kalau aku...ade BF..aku nk die seorng yang jujur ngn aku..lau die x suke ape yang aku buat aku nk die bgtau aku terus ngn care yang baik..,
sebab aku akui aku nie jenis yang boleh lah jugak dikatekan cepat terase hati..cuma aku x tunjuk je..,


Kalau aku...ade BF..aku tau sekarng nie susah nk jumpe lelaki yang x merokok..its ok lau die nk merokok tp jgn depan aku..sebab lau aku terhidu asap rokok automatic aku akan diserang sakit kepala...


Kalau aku...aku nk die tau lau aku kurang bercakap means mood aku x berape nk ok time tu..so bek die ckp ape yang perlu je..pastu aku nk die tau yang lau aku ade prob aku suke g tempat2 yang tenang tuk aku cari kekuatan dalm diri aku semula n tuk aku fikir jalan penyelesaiannye..sbb aku memang seke wat mcm tu..,



last but not list..
Kalau aku...ade BF..aku nk die tau tanggungjawab die kepada ALLAH...its ok lau die x tau tnggungjwb die kt aku..sekurng2nye die ingat ALLAH..
lau semua kt atas ade dlm diri die tapi tnggungjawab die kt ALLAH x de aku rase x lama hubungan aku ngn die..,aku tau aku nie bukanye baek sngt pun..tapi sejahat-jahat aku, aku still ingat aku nie seorng hamba kepada PENCIPTA aku..,
aku still tau mane baek buruknye..tapi lau pekare2 kt atas x de tp die tahu tanggungjawab die kat ALLAH aku bersyukur sngt..


so wat mase nie..nie je yang terlintas kt kepala aku..lau ade lg aku akan tmbah lagi..aku bukan cerewet tapi ini kebaikan diri aku jugak..sape yang x nk yang terbaik tuk diri die kan...k la wa cau dulu....=)

No comments:

Post a Comment