Saturday, August 6, 2011

HaRi nIe..

hari nie,,.
sebenarnye aku nk cerite tentang harie nie..
harie nie antare aku n geng2 aku kami tnggal 3 orng je..huh
ape lagi kami melancarkan misi kami sendiri...hehe
nk tau misi ape yang kami lancarkan..
misi mencari calon2 suami di time square..
mula2 juast 3 orng tp sampai kt sane kami jumpe sorng geng kami kt sane..,
ape lagi..jalan la kt 1 time square tu...
azie bersuara..
azie: nia pukul 3 sebelah kanan..
aku: mane2...
dh mcm spy dh..adoi..
tapi nk tau ape yang aku nmpk??
perghhh!!mamat tu hensem...
hehe..gatal eh..
haha kami just jalan2 smbil jalan kan misi n cuci mate beb..
mcm2 drama ade kami dpt tgk..
haaaa..pastu kami berbuke kt chiken rice shop..
sebelum makan tu sempat lagi..,
aku: azie pukul 9 sebelah kiri azie..,
azie pun pandang...,
heheh dapat la tgk geng budak hensem sebelah kami...
tapi agak jauh jugak...
kebetulan kami ber4..,
dieorng pun same ber4..,
hurrmmm..,
bila kami perhatikan mereka semua..
rupe2nye...
hahaha
dieorng tu semua lembut...,
hahaha(sambil gelak besar)
rupe dh ade tapi..auw!!
seb baek la still lagi pakai baju laki2..,
faten: dieorng lau lembut tapi still mcm tu x pe nnti dpt awek yg keras ckit leh betulkan dieorng semula..,
hehe kami yang laen gelak je..,
adoi...
dh la bulan pose..,
leh lak g cuci mate...
apelah..,
tapi yang penting best..
bukan selalu kan..
istifar aku bnyk2 lam hati..,



THANKS GUYS 4 TODAY..!!!!
@___*

No comments:

Post a Comment