Monday, August 15, 2011

h A r I NiE....

hurmm kali nie aku nk tulis tentang ape erkk??
x de pe yang menarik la setakat ne..
ujung minggu lepas aku x kuar mane2 pun..
duk blik tido..
wat bnde2 x berfaedah...
heheh
....
tibe2 aku rindukan kg halaman aku..,
nk balik tp x dpt blik
sabtu aku ade kls..mcm mne nie
tulh rie tu x nk balik..
hurmmm..,
....
aku rase laen mcm ckit rie ne..
tiap kali aku bkk fb
mesti hati aku rase sakit..,
kenape eh?
sebabnye biarlah aku je yang tau...
enthla aku sendiri x tau knpe aku leh rase mcm tu tuk yg keberape kali aku sendiri
x tau..,
janji yang aku buat tuk diri aku..,
aku sendiri yang ingkar..,
aku sendiri yang langgar janji tu..,
padahnye aku sendiri yang rase skrng...,
(tulah padan muke)


(tarik nafas...lepas)
hurmm
chill ok nia...,

ingat sebelum nie kamo boleh..,
selama-lamanye pasti boleh..,

@___@

No comments:

Post a Comment