Saturday, July 30, 2011

nAmPaK...

nampak semuanye seperti biase tapi hati aku sapa yg tau selaen penciptaku..im sorry i can be perfect...hurmm best pulak maksdd ayt nie..dalam hidup aku bukan aku sengaje mahu menyembunyikan segala yang berlaku..tapi aku jgk tak berdaya nk luahkan semuaye..,
kadang-kadang hati aku memberontak ingn menyatakan ape yang sepatutnye aku perkatakan..
tapi siape tahu aku hanya mampu berdiam diri..x termampu tuk aku lakukan..biarlah aku lebih selese begini daripa terus mengharap ape yang aku sendiri tidak tahu ape hasilnye nanti..aku lebih suka bergini..dari aku terus menyakiti orng2 yang tidak sepatutnye aku sakiti...aku bukan kejam dalam membuat keputusan tapi x de ape yang lebih baek dari semuanya ini..teringin tapi semuanye x kan berlaku.bukan sengaje aku nk bersikap kejam tapi aku sendiri x dapat nk mengelaknye.biarlah ape sekalipun mereka ingin mengatakan tentang aku..aku terjaga dari tidur dan aku sendiri terkejut d sebabkan mimpi yang aku dapt..entah tibe2 rase sakit dan gembira menjadi satu.hurmm xpelh mimpi tukan mainan tidur.anggap la ianye satu pengalaman..bila menyebut tentang pengalaman entahla aku x reti nk cerite mcm mane....ini la aku yang hanya mampu berdiam diri bukan bermaksud aku suka di tindas tapi aku tahu kedaannye akan berubah satu hari nanti dan aku akan tunggu perubahan itu..

No comments:

Post a Comment