Thursday, August 4, 2011

SaAt TeRiNdAh....=)


SAAT-SAAT TERINDAH...*__*






zainab,faten,farhana,azienia,afiqa,dalila n aku ania..=)


saat terindah ketika bercutie ..

teringat mase sem lepas...
last sem sebelum cutie panjang bermula..
aku n the geng semapat menghabiskan mase bersama2 kt camron higland.,
percutian selama 3hari 2 mlm tu banyak mengukirkan kenagan terindah..,
best...sanagat best..bukan selalu dapat berkumpul ramai2 mcm nie..
tapi syg sorng kawan aku x dpt nk join coz ade hal keluarga..
tapi x pelh..
kadang-kadang bersama mereka aku menangis..
menangis dalam gembira..
ketawa dalam luka..
tapi inilh asam garam kehidupan..
kemungkinan sem nie kami dapat kumpul bersama-sama lg..
lgpun sem nie sem last dieorng..
x tau lh bile dapat jumpa ngn dieorng lg past nie..
aku nk dieorng tahu aku sentiase syg dieorng sampai bile2..,
insyallah sem nie kami merancang mau pergi lamgkawi..
tggu dan lihat jelh...,
@___*

No comments:

Post a Comment