Tuesday, August 16, 2011

x D i D u g A....

bangun tido pagi tadi...,
aku betul2 teringin nk kuar dari BMI nie..,
aku rase sesak sngt nafas..
last2 aku ambil keputusan tuk aku follow kawan aku g beli tiket n g KLCC..,
kami2 bersiap2..,
jalan seperti biase..
pade awal rancangn kami nk berbuka di restoran arab..,
last2 kt ctu semuanye mkn bufey..,
huhu..,
last2 kami decide tuk g jusco..,
naek repid seperti biase..,
jalan2 sambil berborak2..,
tibe2 aku masuk ke dalm jusco..
mate aku tertumpu pade sepasang pasangan..,
bahagianye mereka..,
huhu..,aku dan kawan2 ku terkaku di tengah2 pintu masuk..,
sedangkan mereka terus je jalan tanpa memandang kami..,
aku betul2 terkejut...
sampi sekarng hati aku still lg berdebar2..,
kawan aku tenangkan aku..,
x termampu aku tuk berkate2..,
YA ALLAH..
time kasih..
kau telah bagi aku peluang tuk aku melihatnye buat kali terakhir'
walaupun hati aku terase sebal..
tapi aku redha
dia bukan jodoh aku..,
time kasih YA ALLAH..,
ENGKAU berikanlah aku ketenangan ..,
hati dan perasaan aku YA ALLAH...,
aku merayu dan bermohon padaMU...,

P/S
  • pasangan yang aku maksudkan adelah pasangan ADAM DANIEl dan kekasihnye..,
  • semoge dia bahagia di samping kekasih yang disayangi..
  • dan aku sentiasa doakan kebahagianye...
  • time kasih YA ALLAH dengan petunjukMU...,
  • terungkap segala persoalan dalam diri aku selama nie...


@_____@......


No comments:

Post a Comment