Tuesday, February 1, 2011

~SaMa-SaMa sAkIT~

huhuh..sama-sama sakit..aku dan dia..sekarang dalam kedaan yang tidak sihat..dia demam dan aku pun sama..hurmmm aku harp semoga dia cepat sembuh dan kembali sediakala..doaku untuk mu di setiap hari ku...
aku rindukan kamu..hanya sekejap je die msg aku..itu pun semalam..hurmm x pelah..biarlah die rehat...biar die rehat secukupnye..,aku lak dh 2 hari aku x g kelas..huhuh serius aku betul2 x larat...ngn sakit kepala aku lagi..dah la sore aku makin lama makin hilang..x pelah ini ujian dari Nya untuk aku dan dia...menghapus dosa2 kecil..huhuh teringat aku masa kat kem 3hari 2 mlm aku kat ulu yam ikut kem tu mmg best..aktivitinye best..tapi aku selalu teringat kat die..rindu giler aku kat die mase tu..dahla nk cntct line x dapt..hhuh sib baek mlm2 line kadang2 ok ckit..dapat jgk aku msg ngn die walaupun sekejap..setiap masa aku selalu teringat kat die..,ade satu hari tu..enset aku betri aku abis tapi sempat masuk msg die die kate die rindukan aku..mlm tu aku tkr sim aku kat enset satu lagi..aku antr msg kat die..ingtkan die x bls..cz dh lwt mlm dh mse tu..tapi die bls..die kate satu hari die tunggu aku msg die...aku bukan x nk msg tp hari tu aktiviti aku semua aktiviti lam air..enset aku tinggal kat khemah..,lagi pun ngn line yang x dapt nye..sakit jiwa aku ngn line tu...tapi mlm tu aku msg jap je cz aku tertido..pnt gile..aku dapt tau die sesema..hurmmm suh die mkn ubt..die mmg liat gile makn ubt...lau aku ade kat die mmg aku sumbat kat die ubat tu..huhuh...semalam lak die msg aku die kata die sesema n demam..sbb kne ujan..aku pun ngah demam+sakit kepala+sesema+sakit tekat..,sama2 sakit..hehe x pelah biar sama2 sakit..sama2 chat..,
hurmmm pape pun aku rindukan die sangat2....=)
misssssss uuuuuuu muchhhhhh!!!!!!

No comments:

Post a Comment