Sunday, February 6, 2011

KeSuNyIaN..=(

ape aku nk tulis kat cnie??
ape perasaan aku sekarang?
aku sendiri pun x tau ape perasaan aku..,
yang aku tau aku kesunyiaan..,
i feel so lonely..,
(tengok kt fon)
still mcm biase x de msg pape pon..,
dari die..,
dh lame die x msg aku..,
sedeynye..,
aku rindu die sesangat..,
mane die menghilang..??
aku menanti die..,
kenape die menyepi??
aku ade wat salah ker??
aku mintak maaf lau aku ade wat salah kat die..,
tapi perasaan aku x dapat aku bendung..,
aku betul2 sindukan die..,
menanti..menanti..menanti..dan terus menanti..,
itu yang aku buat..
npe dulu aku boleh?
sbb aku kene kuat..,
ini ujian ALLAH tuk aku..,
aku tau ALLAHsygkan aku..,
sbb tu DIE uji aku ngn ujian nie..,
aku kne kuat..n kne selalu senyumm..,
mcm nie..
@____@
huhuh..,
tenangkaan diri sendiri..,
ingat ALLAH tau tentang perjalan hidup hamba2nya..,
aku x chat nie pon ujian dariNye jgk..,
untuk menghapus dose2 kecik..,
hurmmm
x pelh nia..chill je k..,
lau kite ikhlas ingat kt seseorng tu..
INSYALLAH orng tu akn ingt kat kite balik..,
remember that..=)

No comments:

Post a Comment