Saturday, February 12, 2011

hurmmm..,
ape yang berlaku nie?
serius ak betul2 terkejut ngn ape yg dh berlaku mlm td..,
sampi mcm tu sekali..,
marahnye die kt aku..,
hurmm.,
ak nk die tau..,
ak mmg betul2 sygkan die..,
sampi aku mati pon..,
ak ttp sygkn die..,
ak pon seperti orng laen..,
ade perasaan ingin di belai..,
ingin d sayangi..,
n mcm2 ag..,
lau ak sygkan seseorng tu..,
ak syg betul2..,
dan perasaan ak kat die bkn benda maen2..,
ak perlukan die..,
dan hnya ingin die sahaja..,
dan kadang2 ak ade jgk wat silap..,
sebb ak bukan seorng yang perfect..,
banyak kelemahan aku..,
banyak kekurangn ak..,
aak harap die x buang aku..,
lau ak ade wt kesalahn..,
hukumla aku..tapi jagn buang ak..,
die adelah orng yang terakhir lam hidup aku..,
sampi bile2..

p/s:terimalah segala kekurangn diri ini..,
kerana ak bukan seorng manusia yang dilahirkan sempurna
sifatnya..,
sebab itulah ak perlukan kamo krna bg ak kamo pelengkap hidup aku.
melenkapkan ketidaksempurnaan diri ini..,
love u 4 ever adam daniel..,

No comments:

Post a Comment