Tuesday, February 22, 2011

~cOrEt-CoReT~

dh lama aku x menulis kt blog nie..
hurmm hari nie aku ade mase bak kate laen aku rajin ckit,,ape ak nk tulis kt cnie??
cerita tentang ape erkk??
macam2 yang berlaku lam idup ak kebelakangan nie..,
entahla aku sendiri pun x tau nk cerita mane satu..,
x pelah yang penting sekarng keadaan kembali seperti sediakala..,
hope benda nie berkekalan..
baru2 nie ak g tasik titiwangsa..,
urmmm dh lame x g sane..,
tp rmai giler orang mse ak g..
aku pusing tasik tu...
huh jalan2 sambil tgk drama..,
macam2 drama aku tengok..,
huhu mmg dari dulu ak ske wt bnda2 mcm nie..,
cuma dh lme tinggal hebbit nnie..,
skrng bru wt smula..,
seb baek x da drama hindustan..,
hurmm sebut sal hindustan..,
tadi aku ngn the geng layan lagu hendustan..,
mcm2 lagu ade...,
yang x penah aku dgr pon ade..,
huhu saket perut aku duk gelak tadi..,
hurmmm phase test aku dh abis dh..
aku ade 1 paper je..,
sok luse ak x tau nk wt pe..,
rabu mlm ak ade kls mandrin
huhuh..n jumaat lak..bermula lah 1 mission..
ak nk g taman negara..,
nk enjoy kt ctu..,
aktiviti die pon best..
x pelh jnji ak nk ilangkan tekanan-tekanan aku..,
hurmmm
oklah
thats all..
smile always..
@__@

No comments:

Post a Comment