Saturday, August 21, 2010

PeRItNyA rAsE.....

peritnya aku rase....
hati aku rase sakit sangat.
skit yang xdapt aku gmbr kn...
puncanya...macam-macam...
knpe aku patut rase semua nie....
tolongla...
aku x kuat.....
jangan la bagi aku rase semua nie....
aku masih x terdaya...
dan x termampu untuk aku merasainnya..
kesakitan dan keperitan nie....
tolngla aku...
berikanla aku sedikit ruang...
aku merayu sangat2....
berikan la aku ruang dalam hidup aku nie....
sedikit pn x pelh...
aku nk rase sikit je ketenangan dan kebahagian...
nape ade manusia macam nie...
ayah...
tolongla ani ayah..
tolongla ayah...
ani x kuat ayah.....
berilah ani kekuatan ayah...
i need your hand....
ayah....
ani x mampu ayah..
ani x mampu hadapi semua nie...
telalu sakit ayah ani rase...
sakit sangat2 yah....
ani xtau nk cakap kt sape...
yang ani rase sakit sangat2...
hilang semangat aku....knpe....
mgpe...n sbb ape semua nie terjadi..
aku perlukan jawapan...............



No comments:

Post a Comment