Wednesday, August 25, 2010

????????

kamu...
kamu nk tau x...?
aku nk ucapkn terima kasih sangat2 kt kamu..
nk tau sbb pe??
sbbnye kamu dh bnyk mengajar aku..
mengajar aku berfikir
berfikir tentang kehidupan aku nie..

huhuhu..
aku x kisah kalau x de sape2 dlm hdp aku..
sbbnye aku rase aku x perlukan semua 2 lg..
aku lebih selesa ngan hdp aku yg sekarang nie..
hidup tnpa terikat ngan sape2..
nie semua kamu yg mmbuatkn aku berfikir mcm nie..
dn menetapkn hdp aku tuk jd begini...

bkn xde yg ingin mencuba...
tp maaf semuanye gagal..
gagal tuk mncba...
sbb aku sendri yg mengagalknnye..
bkn sbb aku memilih..
sbbnye ati aku yg x trbuka lagi tuk semua 2...
but if someday ade yg berjaya membukanye ..
jgn pulak menutupnye semula...
klu dh tertutup semula selama-lamanye aku x kn benarkn ianye dibuka..
wlau ngan ape cara sekali pn...

yeah..umur aku sekarang nie pn baru je 19..
dan bnyk benda lagi yg perlu aku belajar.
belajar nengenal dunia ..
dunia yg sangat luas nie..
nie semua kata2 kamu yg prnh kamu katakn kt aku..
jgn ingt aku lupa..
kte2 nie lh yg aku slalu ingt ble kdng2 aku rasa seperti down..

bile di pikir2kn smula..rase kelakar..
aku sndri pn x tau knpe.
n ape yg klakrnye....huhuh
biarlh ianye terus mnjd persoalan...
1 hri nnt akn terjwb persoalan-persoalan nie..
sme ade cpt atau lmbt..
2 je....




No comments:

Post a Comment