Thursday, August 12, 2010

HURMMM X TAULAH KENAPA??

12.08.2010
Malam nie x taula kenapa dengan aku...
aku rindukan seseorang tapi x tau sapa..
tolong lah aku...
berikan aku jawapan..
hurmmm x taula kenapa???

kadang-kadang aku rase sunyi sangat..
perlu ke hidup aku di temani oleh insan yang benama lelaki??
di kasih dan mengasihi???
tolong la aku
berikan aku jawapan..
hurmm x taula kenapa???

aku tau aku perlu kuat..
umur aku pun baru je 19 taun..
masih muda lagi..
masih banyak lagi yang perlu aku terokai dalam kehidupan..
dan dalam dunia nie..
tolong la aku..
berikan aku jawapan..
hurmm x taula kenapa??

tapi kadang-kadang aku lemah..
lemah tuk aku hadapi semua nie..
dugaan demi dugaan.
cabaran demi cabaran..
perlu aku lalui...
aku perlukan sokongan dari insan yang menyanyangi aku..
tapi x tau sape...
tolongla aku..
berikan aku jawapan..
hurmm x taula kenape??

tapi aku sedar siapalah aku..
untuk aku dapat semua tu..
aku adalah insan biasa jer....
yang banyak kekuranganya..
dan siapalah yang nak melengkapkan..
kekurangan yang ada dalam diri aku nie??
tolongla aku..
berikan aku jawapan..
hurmm x taula kenapa??

aku jugak tau..
dalam hidup nie bersusah dahulu..
bersenang kemudian..,
tapi perlu ke ade insan bernama lelaki..?
tapi siapa??
tolongla aku..
berikan aku jawapan..
hurmm x taula kenapa??

No comments:

Post a Comment