Friday, August 20, 2010

kEnGkAwAn...=)

kengkawan....
korang memang kawan-kawan yang paling best...
first aku kenal korang...
aku tau korang lah yang terbaik..
aku sayang korang..
pahit getir kita dah lalui bersama...
suka duka bersama semua aku dah rase ngan korang..
walaupun kite laen-laen negeri....
layanannye tetap same..
pahang...johor..sabah..kedah..perak..terengganu..dan macam2 lagi..
kita sentisa bersama kemana je..
silap kelas je laen-laen..
kalulah kelas kita semua sama....
mesti kita xkn berengang...
aku teringat mase kite orientasi...
kenangan terindah dalam group kite S1D2...
name tu sentiase tersemat di hati kite semua...
kadang2 masing2 ade x puas hati antara 1 same laen..
tapi kite tetap dapat hadapi semua 2...
kita still lagi dapat bersama..
dah 1 tahun lebih dah kita berkawan...
korang memang terbaek...
tapi aku nak mintak maaf ngan korang..
aku tau banyak salah aku ngan korang..
aku tetap sayang korang sebab...
korang je yang aku ade kat sini...
love u all 4 ever...!!!!



No comments:

Post a Comment