Monday, August 23, 2010

AkU...

AKU..
aku adelah aku ...
x de sape yg knal atau faham aku..
sebb aku adelah aku..

yeah...mmg aku nie ske pndm perasaan..
ssh senang aku lalui sendiri...
walaupn kadang2 sakit atau perit.
aku kne jgk hadapi..
sbb ini semua mngjr aku...
mngjr aku tuk jadi lbh matang..
dan menilai diri sendri..
menilai di manakah tahap dri ku....

aku...
secra tiba2 aku jd seorang pendiam....
padahal seblm nie x pn...
mgkin d sbbkn keadaan yg membuatkn aku jd mcm 2...
jd seorng pndiam dn ske bersendrian....
sbb aku lbh selesa begitu...
dan jgn sape2 pertikaikn...
sbb ini adelh aku..

aku...
kadng2 aku akui...
hdp mcm nie mmg mmbosankan..
dan diselubungi kesunyian...
tp 2 x bermkna aku harus tewas...
aku kne lawan...
tuk dri aku sendri jgk..
bkn tuk sape2 untuk dri aku...
yg masih lg mencari arah hidup aku sendri..

kadang2 diam itu lbh baek....
sbb dgn mendiamkn dri...
x de sape yg akn terasa sakit..
dan d sakiti.....

maaf...
aku begini bukan krn aku ingin kn sebegini..
di atas sbb tertentu..
aku terpaksa...
aku terpaksa jd begini....
untk kesenangan orang di sekeliling ak..
walapn aku x dpt kebhgian...
biarla merka yg dapat...
demi mereka aku rela merasai semuanye..
asalkn ianye ok....

No comments:

Post a Comment