Wednesday, July 27, 2011

tErUsKaN..

sedih ini yg termampu aku luahkan sekarng,semuanye dh terlewat,kepala aku pn semakin berat.sedaya upaya aku cuba kuatkan diri aku tp, aku tetap jgk lemah.di saat aku kesorng dan sebelum bermulanye sebuah perjalanan yang panjang aku hampir-hampir tersungkur dan rase sakit x mampu aku gambarkan.x tau ape aku nk wat..terase diri ku x mampu.x pernah aku rase begini walaupun sebelum nie telah bnyk dugaan dan ujian yang aku lalui..tp bagiku aku kali nie enthla..terlalu berat untuk aku hurmmm..x pelh aku yakin pasti ade jalan di depan mate aku..,cuma aku perlu berdoa di beri pertunjuk.hanya DIA yang sentiase ade disisi aku.aku kene semangat dan teruskan nye jgk perjalanan walaupun sukar walaupun tersungkur aku kne bangun dan teruskan semuanye yang telah ditetapkan..YA ALLAH pertolonganMu aku minta.
dipermudahkan segala-galanya..

No comments:

Post a Comment