Thursday, September 2, 2010

Dh lAmE aKu X pErGi....

dah lame ak x pergi..
nk tau ape??
aku dah lame x pergi tempat-tempat kesukaan aku..,
aku rndu nk g tmpt2 tu semua..
kalau dulu ak ada mslh ak selalu g tmpat tu..
mencari ketenangan...
walaupun ak hnya dapt ketenangan yg sementara..
tp ianya tetap menenangkan..,

kalau dulu aku rndu kan fmly aku..,
ak msti g tmpt 2...
melihat permandngan..,
melihat kerenah manusia2..,
dan yg paling syok ak selalu tgok drama free..
heheh...,
x perlu nk g panggung wayang..
ckp la lau aku tgk kt tmpt 2..

tapi sekarang...,
aku sendri pn x tau knpe ssh untuk ak pergi ke sana..
wlpn sekejp..
wlpn untuk sehari..
ak ttp x dpt nk g..,
sedihnye...=(

ak mash lgi mencari ruang dan waktu..,
untuk ak g ke sana...,
ak ttp akan g..
hanya bertemankn diri aku sendri..,
untuk mencari semua yg telah ak hilang..
hilang di makan arus waktu...



No comments:

Post a Comment