Monday, September 6, 2010

DaH nAk AbIs DaH....,

dah nk abis dh..
x sangke dh nk abis dh bulan ramadhan ni..
hurmmmm..,
tp 2 la hakikatnye..
pantas betul mase berlalu...,
dh nk raye dh pn..,
ak x prepare ape2 pn tuk raye nie..,
baju x beli lg..,
mcm2 la...

tapi aku pelikla..,
aku x rase nk beraye pn taun nie..,
kenape ek??
hurmmmm..,
entahla aku sendiri pn x tau sebab ape..,
mungkin sbb ak sbuk ngn belajar kot..,
tp x la belajar sngt pn..,
huhuhu..,

adoi...,
ape nk jd ngn ak nie..,
dh la raye nie pn blik kg..,
yg ni pn 1 hal..,
aku rase x sedap je rasenye nk blik kg nie.,
kenape ek???
aku sndri pn x taula sbb ape..,

tadi kawan2 ak ade dh yg blik..,
tibe2 ak rase sedey..,
ak sndri pn x tau knpe ak sedey...,
mase salam ngan dieorng ak nangis..,
aku pn pelik npe ak nangis....,
padahal dieorng nk blik beraye je kot..,
yg aku sedey sngt nie knpe ek???
bukn nye dh nk abs belajr..,
apelh aku nie...,
huhuhuh tolong la aku..
ap patut ak wt..,

enth la...,
raye taun nie ak rase laen sngt2..,
rase laen mcm mane ak x tau..,
ak pn tertanye2 dlm dri ak..,
ape semua nie..,ak x paham..,
ak masih lg mncari jwpn..,
hurmmm..,
tp sshnye nk dpt jwpn die kn??
sabar je lh..,


apa2 pn semua dh nk abis dh..,

No comments:

Post a Comment