Friday, September 24, 2010

AiR mAtA

















Air mata...,
bila sebut tentang air mata..,
mesti di kaitkan dengan perempuan..,
tapi tahukah kamu wahai teman..,
air mata yang mengalir itu..,
tersimpan pelbagai perasaan..,
sama ada suka atau duka..,
hanya kita saja yang tau..,
di sebalik air mata yang mengalir i2..,
tapi bagi aku..,
air mata yang mengalir..,
hanya penuh dengan kedukaan dan kesakitan..
yang aku tangggung..,
alangkah indahnya..,
jika aku dapat kongsi segala kesakitan ..,
dengan someone yang aku percaya..,
tapi siapkah insan itu..,??
aku masih lagi mencari-cari..,
terus mencari..,
dan mencari..,
tapi hampa tidak aku ketemui..,
dan apa yang pasti..,
satu hari nanti akan aku ketemui..,
dan akan aku sayanginya..,
sampi jasad aku terbujur kaku..,

untuk selama-lamanya...


No comments:

Post a Comment