Friday, March 16, 2012

RiNdU sAmA mErEkA..


malam nie tiba2 terdetik nk letak pic si dia yg ak maksudkn.. xdelh ensem pun biase2 je orang nye..Alhamdulilah setakat nie dia dapat terima aku ape adenye...yg penting die dapat terima kelemahan aku...cuma gadoh tu biaselh asam garam..tapi tulh..die nie berasal dari sandakan sabah entah macam mane aku leh tersangkut ngn orang borneo nie ak pun x tau lh..hehhehe.beza umo ak ngn die pn just dua tahun tue dari aku...
dan pic2 yg kat bawah nie semua pic anak buah aku...rindu kt dowang semua...Insyallah x lama lagi dalam bulan 7 si kaka akan dapat adik bawu...huhuh tggu jelh beby girl or boy..lau beby boy memang ayah aku duk kumpul pasukan bola sepak kat dalam umah tu...
heheheehe



dan juga si dia @ Suffiansah hj masari..

si kaka @ Mohamad Daniel Ushyair

si Iqbal @ Mohammad Iqbal Huzaimi

SI Amin @ Mohammad Azim Muhaimin







No comments:

Post a Comment