Thursday, January 26, 2012

SeKiAn LaMa...

helo!!!!!!
waaaaaaa....lama dah aku x update blog kesayangan aku nie....papepun soey ehhh blog tuan kamu nie dh lame x layan kamu...hehehe pape pun kamu tetap kesayangan tuan mu nie...hehehe
nk tau x...!!!!
sekarang aku dh masuk belajar semula...huhu
tapi...,
kat sini ade kesedihan sikit...
aku kesorang tanpa sahabat-sahabat aku yang aku sayang...,
dulu lau masuk sem je..first day dh duk lepak same2,dah duk riuh same2 kat lam bilik...
tapi...,
kali nie aku kesorangan..,bowinknye xde korng...
hurmmm
sekarang makan sorang2 mengadap dinding...,
dulu makan same2....
malam2 selalu jalan blakang bmi sebab nk cari makan....,
sekarang semua tu tinggal kenangan kan...,
nie lah lumrah hidup....
setiap pertemuan pasti kesudahanya perpisahan..
cuma cepat n lambat je...
ingat mase mendaftar dulu....
rase macam baru je lagi..tapi rupenye dah 3 tahun berlalu....
hari tu hari pertemuan aku n geng2 aku....
sampai sekarang still lg bersama...
cuma gadoh ckit2 tu biaselh...
tapi tulah...,

SEKARANG...,
aku hanya kesorangan....
masih lagi dalam perjuangan HIDUP dan MATI aku...
x pe aku tau aku MAMPU tuk lakukan nye sorang diri...
COME ON NIA!!!!!
ko kan KUAT!!!!
hari2 ko minum milo kan...
hehehe...
senyum semula....

nk tau x!!!!
sekarang nie aku x tau kenapa aku banyak sangat berpikir n mendiamkan diri...
daripada bercakap...
ade orang cakap aku x suke bergaul...
bukan mcm tulorhhh....
tapi sape kenal aku...
dia akan tau aku nie jenis yang macam mane....
aku suka pendamkan ape yang aku rase...
n aku akan berpikir apa yang aku rase n pujuk diri sendiri...,
orang kate orang macam aku nie bahaye..betul ke..hehehe
bagi aku biase je kot...
diam-diam aku...
aku bukan hanya sekadar berdiam diri je...
aku bertindak dalam diam untuk menyelesaikan masalah aku...

THATS ME!!!!.

so nasihat aku tuk diri aku sendiri...
"jangan kerana keadaan sekeliling anda KALAH sebelum BERPERANG!!!"





No comments:

Post a Comment