Thursday, October 20, 2011

untuk HARI ini...=)

hellow blog....
wa mai lagi kali nie ngn entry baru...
hahahah...
pagi nie aku nk cite ade sorng mamat tu wat aku gelak sakan pagi nie..,
sebabnye...
hahahah biarlh aku je yang tau sbabnye..
adoiii ai...
x sangke lak aku cite mcm tu leh timbul...,

tapi....

dalam suke aku aku still lagi rase sedih..
sebab aku x berape sehat..
seleseme lorhhh!!!
macam badut dh aku nie..hdung pn dh merah2
adoyai jgnkit ngn sape aku pn x tau...,
huhuh
mungkin terkene ujan n main air sungai kot
hahhaha...
x pelh....

tapi...

aku still lagi gmbira untuk hari nie jelh...
hehe tapikan tadi aku ade msg ngn sorng mber aku nnie
cian die rndukan mumy die yang jauh...
x pelh sahabat...sabar erkk ngn ujian Allah..
kerana die tau ape yang termampu untuk hambanya...

senyum selalu..
@____*

No comments:

Post a Comment