Saturday, October 22, 2011

mAkE iT siMpLE...=)

hai blog....rie nie aku mau update lagi blog nie..tibe-tibe tergerak hati tuk aku update this blog for this night...
lau korng ade fb aku korng akan dpt tgk aku punye status "belajar dari pengalaman yang sangt memeritkan tetapi ianya manis bila di kenang,..terima kasih LIFE....=)"

yeahh belajar dari pengalaman yang memeritkan...
akan tetapi ianya sangat manis bila dikenang..,
aku akui...banyak pengalaman yang memeritkan dalam hidup aku...
walaupun kadang-kadang bila dikenang...
ianya membawa kepada titisan air mata yang secara tiba-tiba mengalir..,
tetap manis bila dikenang...

setiap hari-hari ku sebelum bermulanya hari yang baru..,
akan aku berfikir...
hari nie ape yang akan aku berlajar dalam hidupku..,
ape yang akan aku lalui dalam hidupku..
maniskah??
pahitkah?
dan sebaliknya...
yang penting senyuman setiap pagi akan aku lemparkan
untuk menambahkan kekuatan dalam diri aku sebelum pelbagai pengalaman dalam hidup aku tempuhi..,

INGAT setiap doamu.
pastikan kamu meminta diberikan..
KEKUATAN..
KETENANGAN.
..KETABAHAN..
..KESABARAN..



MAKE SURE YOUR LIFE IS SIMPLE BUT INTERESTING...
N FUN...=)



No comments:

Post a Comment