Friday, November 5, 2010

X tAhU...(MacAm-MaCaM aDe..=)..)

04.11.2010
hari nie ku betul2 gile..,
huhu sanggup tu..,
kul 8 lbih aku betolak dari bilik aku..,
aku g ke terminal putra..,
aku bkn touch kad tuk g klcc or mane2..,
tapi aku g beli tiket naek ke genting..
alone lak tu..,
sbb tu aku ckp aku betul2 dh gile..,
tapi sebelum aku nk beli tiket..
tiba2 aku terserempak ngn sorng pkcik tu.,
tibe2 die tgur aku..,
aku pelik sbb die kte die knl aku..,
padehal aku baru tu la jmpe pkck tu..
hurmmm tp x pelh..,
tiket aku naek ke genting kul 9.45..,
huhuh..,
naek bs..
dh berapa mnit tu aku sampi kt skyway..,
n kne naek bas tuk naek ke atas..cos skyway x ok mse 2 bln..,
huhu x pelh,,.tapi aku sampi aku x tau pape..,
huhu nsib baeklah ade sorng abg tu die bgtau aku mcm mne aku nk naek kt atas tu..,
aku pn berborak2 ngn die..
sampikat atas..,aku masuk dan dapt tag maen..,
maenan outdoor..,
huhu aku just follow ang tu je..,
tapi masuk2 aku dapat 1 bear..,
haha bear gajah lak tu.,
hahhaa..,
aku kn suke gajah..,
tibe2 dapat bear gajah..,
past tu aku maen maenan kapal..
fuh..,time tu aku tkt giler..,
bru aku tau aku nie x seberani mne pn..,
nnk naek rollercster,,
tp rami orng..,so,,kiterorng jalan g taman denisour..,
duk kt c2 berborak2..,
p2 g bagi ank2 ikan mkn..,aku mmg sejuk gle,,lpe nk bwk sweeter..,
nsb bek ade bear gajah tp..
aku just peluk bear tu,,
sampilah kterorng g maen kayuh2 kt atas tasik tu n g mkn tgh hari kt mcd..,
huhu past tu..,
g kuar n abg td g ambik beg die..,
n kami berpecah..,
sebenarnya aku naek kt genting tu aku nk jumpe someone yg aku betul2 rindu sangat..,
huhuhu..aku x tau npe aku rindu sangat2 kt die..,
dlm kul 3 lbh aku tpn die n die akgkt..,
past tu die mencari aku kat mne..,
aku pn jmpelh die..setelah lme die mncari..,
huhu aku tgk mke die masam je..,
die sibuk ngn keje die aku tau tu..,
sampi2 die salah kn aku..,
n die mrh gle kt aku..,
die ckp aku datang salah time..,
die btul2 bz..,
bg aku dh tgk mke die pn dh ckup tuk aku...
illang jgk rndu aku..,
walaupn jmpe x lme..,
kami duk same2 tapi bnyk die diam je..aku cakp la mrhkan sy ker??
die diam je..aku pn diam jelh..
pastu die bg aku lipbam suh sapukat bibir aku yang kering sbb kesejukan..,
huhu..ambil berat jgk die kt aku..,
die tnye ak tiket blik kul bpe aku ckp kul 5 lbh..,
die nk tgk tiket aku..n kami berebut tiket tu..,
tapi muke die betul2 serius..die tnjuk arah tuk aku g ker terminal bas
n selalu msg aku sbb risau aku sengsorng..,
die kne sambung keje sbb bos die tpn die..,
huhu aku seronnok jmpe die..tapi aku sedey sbb die layan aku mcm tu...huhuh x pelh
janji aku dapat jmpe die x pelh..,
hurmmm..,
macam2 perasaan ade kt aku...,
aku pkir x pelh laen kali leh datang lgi..
leh datang sengsorng n maen semua maenan huhu..,
2 la kali ke2 dalam hdp aku jejak ke genting..,
hahhaa..,
gile betul aku rie nie..,
mcm x percye je..aku leh jejak kaki ke ctu seorng diri..,
dan itulah aku mmg suke wt keje2 mcm nie..,


@________@

No comments:

Post a Comment