Sunday, November 14, 2010

sErOnOk..=)

huhu seronok..=)
seronok upenye..,
x sangke...buat2...kaji2..,selak2..,
akhirnya dapat jugak..,
Alhamdulilah x sesukar mane pn..,
cuma aku je yg x paham agaknye..,
x pn aku yg malas..,
bile nk exam bru la rajin..,
tu pn Alhamdulilah diberi lebih masa tuk aku..,
wat semua tu..,
perghhhh!!
sekali dapat buat seronok gile..,
walaupun x tau jawapan die betul ke x..,
yg penting aku tau cara nk wt n paham nk wt cmne..,
aku harap tuk exam nnti aku dapat la wat..,
huhuhuhu..,
kne bnyk kn wt latihan..,
masih x cukup lagi..,,
x pe nia ade masa lg..,
insya Allah kamo mesti boleh..,
lau ade usaha..,
insya Allah..,Allah akan tolong kamo..,
yeah!!! jangan berputus asa..,
walaupun ujian melanda..,
aku tetap kne trus berusaha untuk hidup..,
sebab aku percaya ada hikmah tuk aku..,
tuk hidup aku..,
tuk aku pelajari dari pengalaman hidup aku..,
huhuh tapi yang penting tuk last paper nie aku kne wt betul2..,
teruskan..jangan mengalah..,
hurmmmmm..,
time kasih YA ALLAH..,
aku bersyukur pada Mu YA ALLAH..,
di beri peluang sebergini..,
@_________@
~wink...wink...wink..~

No comments:

Post a Comment