Monday, October 15, 2012

~HaI hAtI.....~

setelah lama aku menyepikan diri dari blog tercenta nie,hari nie im back...

tajuk hari nie *hai hati*


seperti semalam dan kemarin 
hati ini masih lagi berdegup seperti biasa...
"YA ALLAH aku bersyukur padaMu.."

setelah aku di temukan dengan 1 pertemuan..
hati ini terus bertukar lagu nada dan irama..
"YA ALLAH ujian apakah ini??"

setelah di perkenalkan dalm satu situasi..,
hati ini masih lagi bertukar lagu nada dan irama..,
"YA ALLAH dugaan apakah ini??"

HATI..,HATI..,dan HATI..
mengapakah harus bergini??
aku masih lagi belum bersedia...


"YA ALLAH telah kau pertemukan aku dengan seorang muslim untuk di jadikan sahabat.jagakanlah hati aku dan hatinya agar kekal sebagai sahabat dan tidak tergenlincir daripada menjadi sahabat.sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui setiap sesuatu.peliharalah  persahabatan kami di landasan yang Engkau redhai YA ALLAH..."

No comments:

Post a Comment