Thursday, May 3, 2012

ape yg aku nk tulis sebenrnye arie nie??
hai blog..huhu aku x tau nk cite entry tntng ape..aku
dh x nk ckp pasal perasaan n tentng cinta...hurmm

sekali lagi aku kecundang dalam cinta...enthlh..hati ak dh penat n letih..hurmm sekarnag berita tentang dia aku dh x tau pape..dia diam menyepi..sampaikan fb ak pun die dh block..x tau ape masalh die ngn aku sebenrnye..minggu lepas..aku down sngt2...sampaikan aku dh x leh nk masuk kampus aku lg..Ya ALLAH.. beratnya rasa hati aku...sahabat aku banyak menolong aku..thanks sahabat...aku sayang korng..dieorng mintak aku lepaskan jelh die...mula2 aku berat nk lepaskan...sering kali aku menangis kerana dia wat mcm nie..dia seksa aku secara halus...

"thanks awak sebab kali nie awak betul2 dh hancur kan hati saya..,n thanks jugak awk sbb awk dh berjaya buatkan saya hilang rasa Cinta saya dekat insan bernama LELAKI"

huhu dia menyepi tanpa berita....aku cuma nk selesaikan ngn dia ngn cara yg baik bukan dengn cara mcm nie...aku redha kalau dia bukan jodoh aku...tapi benda dh x didugakan something emergency terjadi dalam keluarga aku...terpaksa aku pulang kerumah....

masa kat umah berat rasenye aku nk balik ke kampus..huhu sahabat aku kata kat aku "nia face the problem bukan lari dari masalah"

AKU BUKAN LARI DARI MASALAH TAPI AKU MENCARI KETENANGAN N KEKUATAN TUK AKU BERHADAPAN DENGAN MASALH!!!

ALHAMDULILAH....aku bersyukur...sebab aku pulang dengan segala kekuatan yang ada dalam diri aku tuk aku berhadapan ngn masalah aku... cuma tunggu masa yang sesuai je..... aku cuma nk selesaikan semua nie sebelum final..n biar selesai secara baik...aku tau ALLAH sentiasa ada dengan aku...


No comments:

Post a Comment