Monday, September 12, 2011

hellow beb!!!


hai semua rie aku nk tulis entry tentang pe eh??
haaa...aku cuma nk cerita cite tentang aku beberapa hari nie.yeeehaaa!!hahaha Alhamdulilah aku rase seronok sngt2 THANKS to ALL my FWEN!!!!tanpa korang aku x tau la aku mcm mane..mesti merundum sedey..(nk sedey tentang ape aku pun x tau)..tapi memang best dapat geng mcm depa semua...


TERBAIK LA!!!


hahaha semalam aku n the geng OUT to TIME SQUARE!!!.asalnye nk g lowyat je..nk beli barang n nk service laptop...tapi melalut sampai ke time squre..,
jalan-jalan cari makan last2 sekali beli tiket tengok wayang citer...HANTU BONCENG..
actually aku dh tgk 2 kali..huhu... paperpun memang beat..sebabnye best tgk gelagat kawan2 aku yang takut kt hantu..hahah gelak tgk dowg je..


ABIS MOVIE!!!!!


WAAA...last movie abis kul 7..hurmmm dapattau salon murah khas tuk pmpuan jekk
hahaha..ape lagi...kebetulan aku nk ptg rambut..ini peluang keemasan...jangan sekali lepaskan...haha ape lagi....CUT MY HAIR...x penah2 aku ptng rmbut kat salon...sebelom nie akk aku je jadi tukang gunting..aku jadi tukang gunting rambut die.....hehehe
papepun risultnye memang TERBAEKK!!!


ALAMAK DAH PUKUL 9 LEBIH....!!!


ALAMAK DAH PUKUL 9 LEBIH!!!huhuhu masuk kul 10...macam mane nie...masing2 debar2 nk balik..memang terkejar...selamat kt kl central xde bdak2 celcom tu..lau x mau aku CEPUKK depa...hahah (garangnye)...
FUH!!!Alhamdulilah sempat jugak masuk kampus aku yang lagi indah dan cantik nie!!!(kononnye)...

TODAY!!!!!

TODAY!!!ape aku buat rie nie...haha xde wat pape pn...bangon tidoq trus layan movie...MAK AIHHH!!bnyk movie aku tgk kot...hahaha..xde keje..(padehal rabu aku ade test..)past tu duk mengarut2 ngn mmber2 aku...penat jgk sebenarnye x wat pape nie...
ISH..ISH..ISH.. banyak jgk mase aku terbuang rie nie...hurmmm last2 aku memakai inai di jari....3 jari je.heheh macam orang bawu past bertunang lak..tangan kiri lak tu..


and LAST EVENT FOR TODAY!!!

hahah yang nie wat aku tergelak sakan!!!makan KEK LAPIS DARI SARAWAK!!!berebut makanan..hahaha lawak2 memang kelakar...huhu!!!kami memang selalu macam nie kanak2 ribena..pape pun memories ngn korang mmg x dpt dilupakan n memang TERBAEK!!!!

THANKS ALOT MY FWEN ALWAYS BY MY SIDE....

tapi x leh blah rambut ku di shampu oleh korng dgn kek time birtday aku!!!
huwaaa!!!

@______*





No comments:

Post a Comment