Sunday, May 15, 2011

.........

Mana hilang semua yang telah kau janjikan..,
mana hilang semua yang telah kau perkatakan..,
aku jatuh tersungkur di saat aku mula mendaki..,
disaat aku ingin melihat keindahan..,
ingin ku menangis tapi aku x tedaya..,
hanya hati ku yang mengalirkan air mata..,
air mata yang datangnya dari darah...,
hancur segala-galanya..,
musnah segala harapan ku..,
yaeahh!!!
memang aku bukan seorng pendendam..,
dan aku juga bukan seorng yang suka menghukum orng.
tolong la jangan bagi aku menjadi semua itu..,
tolongla jangan bagi hati ku menjadi keras..,
aku tak inginkan semua itu..,
aku meminta..,
berilah aku sedikit ruang tuk aku merasai kebahagian..,
berilah sedikit ruang tuk aku merasai keindahan dalam hidupku..,
berilah aku ruang tuk aku mencari segala kakuatan ku...,
tolong aku merayu...,
selagi aku bernafas.,
selagi aku mampu tuk berdiri..,
selagi aku terdaya..,
hanya itu pinta diriku..,

No comments:

Post a Comment