Thursday, March 10, 2011

aku x tau kenapa dengn die petang td..,
past aku ckp ak nk g nilai..,
die terus mcm badmood je..,
npe erkk..,
hurmmm..,
aku x suke la lau die marah2..,
aku sendiri yang x tenang..,
bile ak tnye lau x bg ak pergi..,
die kate x de pape...
n ayat die aku x tau lh..,
hurmmm,,pe slh aku erkk??
sejak kebelakang ngan nie kami jarng cntct..,
aku rindukan die sngt2..,
ak sndri pun x tau npe sjak akhir2 nie aku betul2 rindukan die sangat2.,
sampikan ak selalu mmpikan die..,
kalau la die tau perasaan aku..,
entahlah..mungkin cara ak nie mmbuatkan die jd bosan ngn aku kot.,
x pelh..biarlh mase yang mmntukan antara kami..,
aku berharap die mnjd sediakala..,
seperti dulu..,
aku betul2 sygkan die..,
dan doa ak sentiasa ad untk die..,
love you much ADAM DANIEL..,
smile always dear...,=)
@__@

No comments:

Post a Comment